lördag 20 januari 2018

Trött

Nu har jag precis sovit mig igenom filmen Bad moms, märkligt att det är så svårt att hålla sig vaken när man ser film. Trots extra D-vitaminer är jag så trött på kvällarna.
Idag har vi haft en riktigt lugn dag. Joel stack iväg på fotboll och jag körde runt och plockade upp barnen. Köpte med en kycklingsallad från Sallad och sushi på Svågertorp som fick bli en sen lunch för mig och Joel.


Efter maten promenerade Lukas och jag till Tygelsjö för att hämta ut ett paket som levererats till Ica där. På med varma kläder och sedan blev det en riktigt skön promenad. 


Barnen var inte alls sugna på att se film tillsammans med mig och Joel. De plockade med sig sitt lördagsgodis upp och satte sig för att kolla på serier.
Nu har jag flyttat in i sängen, jag hoppas kunna sova lite längre imorgon för att ladda inför kommande vecka.

Lördagsgodis.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar