tisdag 13 mars 2018

Intensiv dag

Denna tisdag började väldigt tidigt, klockan 4 vaknade Selma och funderade över vad som skulle ske under tisdagen. Tillslut somnade hon om, i vår säng.... Själv lyckades jag inte somna om utan snurrade runt tills klockan ringde, 06.00.
Innan jag körde till jobb fixade jag smoothie till Lukas och Noah. Selma och Joel kunde ta lite sovmorgon då en reperatör skulle komma och fixa vår fläkt. När allt var klart lämnade Joel Selma på mitt jobb på vägen till hans jobb.
Vid kvart över två körde Selma och jag till tandläkaren i Vellinge. Samma tandsköterska som Noah hade igår. Selma fick också beröm för sin tandborstning.




Hemma bytte vi snabbt om innan  vi körde tillbaka till  Vanningen. Selma hade simskola och jag passade på att träna. Hemma igen lagade vi kvällsmat medan Joel körde och lämna Lukas på träningen och hämtade upp Noah som var klar med sin träning.
Till middag blev det rosékyckling och pressad potatis/ blomkål.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar