måndag 23 april 2018

Förvirrad

Måndag och semestern närmar sig med stormsteg... Dagen på jobb rullade på och jag kom iväg en kvart tidigare än planerat. Tänkte att det var skönt att komma hem innan 17.
När jag kom till dagis visade det sig att jag hade iup-samtal för Selma, detta hade jag helt glömt bort. Har själv önskat tiden men missat  att skriva in det i kalendern... Nu kom jag precis lagom i tid så det löste sig.
Sista iup-samtal för Selma innan hon börjar skolan. Allt fungerar bra på dagis men de känner, precis som vi, att hon är redo för skolan nu.

Igår var Rebecca här och då passade Selma på att träna sig på att cykla. Snart hittar hon balansen och vågar cykla själv.


När vi kom hem bytte jag om och åkte till gymmet. Med bra musik i öronen och ett tung och svettigt pass rensar man tankarna och stressen lättar.
När jag kom hem hade Joel lagat mat och sedan åkt iväg på fotboll. Eftersom klockan var över halv sju smakade det gott med mat, Crazy turkey med svarta bönor.

Kvällens middag 


Nu har jag landat i soffan och väntar på Joel som snart kommer hem från fotbollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar