söndag 15 april 2018

Heminredning, shopping och fika

Denna söndagseftermiddag kom min granne, Susanne, hit för att visa vår/sommarkollektionen från ZBH. Jag hade bjudit hit några kompisar och några släktingar. I kollektionen fanns det massor med fina saker och jag hittade en hel del som jag ville ha. Till storarummet blev det nya kuddar och en pläd. Pläden hade utgått ur sortimentet men Susanne hade ett visnings ex som jag fick, blev så glad!
Blev även en korg, en vas och en ostbricka, försenad födelsedagspresent från min bror med familj.


Beställde kuddar med de rosa lövet



Susanne hade ställt fram och piffat så fint.


Efter visningen blev det fika, lite bröd, ost och marmelad och sedan lite kakor. Så himla trevligt att få en söndagseftermiddag med goa tjejer ♡


Selma ville vara med på "tjejträffen" medan Lukas och Noah hängde med morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar